![]() |
Forum voor Grand Banks enthousiastelingen |
Strijken van de mast |
Post Reply ![]() |
Author | |
Berend Scholtens ![]() Senior Member ![]() Joined: 19 Jan 2021 Location: Meppel Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Jan 2021 at 3:28pm |
Beste clubleden,
Sinds afgelopen week zijn we in bezit van een Grand Banks 46 CL van 1992. Mooi schip maar zit een beetje werk aan. We gaan hem binnenkort uit het water halen en dan kan hij onder een overkapping mooi droog komen te staan. We moeten dan de mast naar beneden hebben, nu zaten we daar zo eens naar te kijken en hoe gaan we dat doen? Is zat zo van moeren en draden los en dan maar opvangen ![]() Wie kan mij daar mee helpen. Dan de volgende vraag, is er iemand die de mast automatisch kan laten strijken, daar zou ik graag meer over willen weten want ik denk er aan om dat gelijk dan maar in orde te maken. In afwachting Groet Berend Scholtens Meppel |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |