![]() |
Forum voor Grand Banks enthousiastelingen |
Toerenteller |
Post Reply ![]() |
Author | |
Freddy Heerlien ![]() Senior Member ![]() Joined: 19 Aug 2019 Location: Winschoten Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Aug 2019 at 7:32pm |
Hallo, ik ben een nieuw lid mijn naam is Freddy Heerlien. Samen met mijn vriend Klaas Jan hebben wij een GB42 Classic gekocht. Deze zijn we aan het restaureren. Nu heb ik een vraag. Er staan 2 Ford motoren in en de instrumenten zijn van Stuart Warner. Deze wil ik allen gaan vervangen. De toerenteller word nu gevoed door een kleine soort dynamo denk ik die op de oliepomp is gemonteerd. Kan ik daar ook een nieuwe moderne toerenteller op aansluiten?
Groet, Freddy |
|
![]() |
|
administrator ![]() Admin Group ![]() Joined: 17 Sep 2013 Location: Breskens Status: Offline Points: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hallo Freddy,
Er is een site www.grandbanksowners.com waar je lid van kunt worden. Het is een Amerikaanse site met een zeer uitgebreid forum. Wellicht kun je daar antwoorden vinden. Toerensensor in het Amerikaans is RPM sensor. Je zou ook een post kunnen sturen naar Bob Lowe. Hij is zeer goed op de hoogte van Ford Lehman machines. Groeten Lieuwe
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |